جشنواره گردشگری زردآلوی بسطام
شبکه خبر
شهرستان نمونه گردشگری بسطام وحومه

دبیر کمیته گردشگری شهرستان ،با اشاره به برنامه های جانبی این جشنواره، گفت: نمایشگاه عرضه محصولات باغی، ادوات کشاورزی، صنایع دستی، غذاهای محلی و همچنین اجرای برنامه توسط هنرمندان کشوری از جمله برنامه های جانبی این جشنواره گردشگری خواهد بود.

حسنی با بیان اینکه جشنواره زردآلوی بسطام، حول محور گردشگری برگزار می شود، بیان داشت: با وجود پتانسیل های خوب موجود در شهر و بخش بسطام، برگزاری چنین همایش هایی در راستای معرفی این ظرفیت ها ضرورت پیدا می کند.

وی با تاکید بر اینکه بسطام قطب باغداری استان سمنان است، ادامه داد: لذا معرفی آن به اقصی نقاط کشور با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی در راستای اشاعه فرهنگ گردشگری و توریست می تواند گامی موثر قلمداد شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان با اشاره به اینکه شورای اسلامی و شهرداری بسطام برگزار کنندگان این جشنواره هستند، گفت: برگزاری این برنامه با همکاری فرمانداری شهرستان شاهرود، اداره میراث فرهنگی، بخشداری بسطام، جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان میسر شده است.

حسنی در پایان خاطرنشان کرد: با حمایت همه مسئولان و اصحاب رسانه از این حرکت فرهنگی، می توان حضور چشم گیر مردم، گردشگران و حتی توریست ها را به شهر بسطام برای برگزاری جشنواره زردآلوی این شهر متصور شد چرا که این مهم با وجود ظرفیت های موجود دور از تصور نخواهد بود.

منبع :مهر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 26 تير 1394برچسب:,
ارسال توسط ناشناس
آخرین مطالب